سه شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۱۰
چاپ


شمخانی مجری طرح فیلم آدم باش: ژانر کمدی در سینمای ایران حرفه ای نشده است

شمخانی مجری طرح فیلم آدم باش: ژانر کمدی در سینمای ایران حرفه ای نشده است

فیلم آدم باش یک ژانر کمدی متوسط است اما با این حال مورد استقبال خوب مردم قرار گرفته و این نشان از نگاه مثبت مردم به فیلم های کمدی است.

مهدی شمخانی مجری طرح فیلم آدم باش گفت: در این مدت انتقاد های زیادی نسبت به فیلم بود که برخی از آن قابل قبول است اما با یک نگاه ساده به گذشته سینما می توان دریافت که در ژانر کمدی هنوز سینمای ایران به صورت حرفه ای عمل نکرده و هرچه این فیلم ها بیشتر ساخته شود آزمون و خطای آن نیز بیشتر مشاهده می شود

وی با انتقاد از برخی از اصحاب رسانه گفت: مگر می شود در ابتدای راه خطایی وجود نداشته باشد اما باید این خطاها را در ادامه راه کمتر کرد نه اینکه اصل مسئله را پاک کرد و انتظار داشت که فیلم های کمدی کمرنگ شود.

شمخانی با اشاره به فروش 400 میلیونی در بیست روز از اکران این فیلم گفت: همین فیلمی که برخی با نگاه مفرحانه به آن انتقاد وارد می کنند در همین جمعه گذشته دومین فیلم پرفروش سینماهای کشور بوده است. چرا برخی خودشان را در جایگاه مخاطب قرار می دهند و از نگاه مردم سخن می گویند اگر این فیلم بد بود مردم برای دیدن این فیلم هرگز به سینما نمی رفتند آن هم در شرایطی که خود کارشناسان و اهل سینما اعلام می کنند که مردم با سینما قهر کرده اند.

مجری طرح فیلم آدم باش افزود: این فیلم در شرایط بدی اکران شد و با تاخیر 4 هفته این بود اکنون نیز به دلیل جشنواره فجر بسیاری از سینماها و رسانه های این فیلم گرفته می شود. انتظار این است که شورای محترم نمایش با توجه به شرایط نامناسب اکران فیلم آدم باش و فروش خوب این فیلم در این مدت محدود اجازه دارد اکران این فیلم را در راستای حمایت از فیلم آدم باش صادر کند.

شمخانی در پایان خاطر نشان کرد این فیلم هم اکنون در 20 سینمای تهران و 17 سینمای شهرستان در حال اکران است. http://www.tadbirkhabar.com/news/culture/89904