این روزها مرز شلمچه شاهد سیل جوشان و خروشان عاشقان امام حسین (ع) است که رهسپار کربلایند.

به راستی به عنوان یک ایرانی شیعه و عاشق حسینی برای رفاه این عزیزان چه کرده ایم، با یک بررسی ساده می توان دید که
 برخی ها به جای ادای دین در حال بهره برداری و سوء استفاده از این خیل عظیم هستند. اگر سری به مرز بزنید می بینید که بسیاری از مردم عاشق  بدون هیچ چشم داشتی در حال خدمت رسانی به زائران هستند اما برخی هم از این موقعیت استفاده کرده و تا می توانند از خستگی زائران سوء استفاده می کنند و به دنبال منافع مالی خود هستند.

ابتدا از مسئولان باید پرسید مگر ما ایرانی عاشق حسین نیستیم چرا برای پارک کردن ماشین زائران آنهم از یک زمین بلا استفاده خاکی روزانه 5 هزار تومان اخذ کرد که هر ماشین که لااقل 10روز در آنجا باشد 50هزار تومان باید پرداخت کند .
این پول به کجا می رود؟ چرا باید نرخ کرایه ماشین ها را چندین برابر کرد مگر فرق ما با عراقی های جنگ زده چیست که زائران ایرانی را از لب مرز تا بصره بصورت رایگان انتقال می دهند و هیچ
حقی هم برای خود قائل نیستند.

چرا باید وزیر کشور رسماً اعلام کند که کرایه اتوبوس ها ی زائران 2 برابر می شوند مگر چه اتفاقی افتاده به جای اینکه با عشق به زائران خدمت کرد باید آنها را تلکه کنیم؟

اگر بهانه ترافیک و برگشت خالی است که این منطق کاملاً رد شده است چرا که خیلی از زائران اکنون در حال برگشت هستند.

فرماندار محترم خرمشهر و مسئولان محترم منطقه آزاد شما که بهترین امکانات را در اختیار زائران قرارداده اید آیا ارزش این پول پارکینگ چقدر است که تمام زحماتتان را پایمال می کنید. ببینید که مردم جنگ زده عراق چگونه از نان شب خود می گذرند و در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

نمونه آن خانمی بود که پس از بازگشت از کربلا تقاضای 500 هزارتومان از آن می شود که به مقصد شیراز  برسد چرا باید اینگونه از زائر خسته ای که به عشق حسین به کربلا رفته سوء استفاده کرد.

کشور عراق برای زوار از بصره تا نجف ماشین به صورت رایگان گذاشته است آنوقت ما به شهروندان خود رحم نمی کنیم ؟؟!!

اگر مسیر بصره تا کربلا را ببینید و خدمت رسانی و سخاوت و کرم مردم جنگ زده و شیعه آن منطقه را شاهد باشید به حال خود باید افسوس بخوریم که ما به کجا کشیده شده ایم.

و به مردمانی که همیشه طلایه دار عشق حسین بوده اند چه شده که حال باید با عاشقان حسین فقط با نگاه مادیات نگریست کمی تامل!!