من یک ایرانی عرب هستم . من به ایرانی وعرب بودنم افتخار میکنم اما............

تاکی سکوت 

تاکی مدارا

مگرعربستان سعودی چه منفعتی برای مادارد که این همه چشم پوشی باید کرد .حالا کار به جایی رسیده که وزیر خارجه عربستان میگوید من باخبرنگاران ایرانی حرف نمیزنم!!!!!!

مسولین محترم مملکت جمهوری اسلامی ایران

سخنی عامیانه وصمیمی باشما دارم به عنوان یک شهروند ایرانی

آیا جایزاست باکشوری که درسالهای متمادی به بهانه های مختلف ملت مارا به خاک وخون کشید که نمونه بارز آن فاجعه منا بود قبل از آن تجاوز به حریم خصوصی جوانانمان وقبل تر به خاک وخون کشیدن مردمانمان در راهپیمایی برائت از مشرکین واز همه مهمتر به خاک وخون کشیدن مردم این مرز وبوم درهشت سال دفاع مقدس باحمایت از رژیم بعث عراق رابطه داشت؟؟؟

به چه قیمتی باید خفت وخاری درمقابل این رژیم وهابی را تحمل کرد؟؟آیاواقعا جایگاه ایران قدرتمند در مقابل عربستان  این است؟؟!!

به چه قیمتی باید درمقابل کشوری که تاگذشته آرزوی نیم نگاه این مرزوبوم رابه سوی خود داشت سکوت کرد واین رابطه دیپلماتیک را ادامه داد؟؟

آیا عربستان در اقتصاد.فرهنگ.امنیت ویا کدام شاخصه نقشی ایفا کرده که باید اینچنین مدارا کرد؟؟؟مگر همین عربستان نیست که گروههای وهابی را به سمت خوزستان هدایت میکند تا با تطمیع مالی از فقر مردم سوءاستفاده کند ونقشه های شوم خود را در این مرز وبوم پیاده کند؟ عزیزان دلسوز این همان عربستانی است که با نیم نگاه غضب آلود رهبر کبیر انقلاب به خود لرزیدو.....

مسئولان عزیز وبزرگوار برای یکبارهم که شده یک همه پرسی درکشور برگزار کنید وبه خواسته ملت در خصوص ارتباط بااین رژیم وهابی احترام بگذارید. باامید به ]ن روز...