اقای رئیس جمهور دارو دسته وزیر جوانت در حریم شخصی شهروندان چه... ی می کنند!!!!

جناب اقای روحانی رئیس جمهور محترم 

بنده به عنوان یک شهروند وظیفه شناس بر اساس حقوق قانونی و شرعی برخود لازم می دانم ، پس از سال ها تحمل خشم و غضب فرو خورده از سکوت کشنده خود ، اکنون به مدد وجود ابزارهای معجزه گر و پیشرفته ارتباطی در فضای مجازی سکوت خود را بشکنم. برادر گرامی امید وارم بتوانم با کمک این ابزارهای مدرن ، صدای استخوان هایی که زیر بار مشکلات جور واجور اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و..... در حال شکسته شدن است را به گوش رئیس جمهور حقوقدانمان برسانم .

جناب روحانی اگر چه در تاریخ وآرشیو رسانه ها ثبت است که قبل و پس ازقرار گرفتنان در جایگاه قانونی ریاست جمهوری چه وعده هایی دادید ! بنده به عنوان یک شهروند و نماینده رسانه در دور نخست تبلیغات انتخاباتی،در تمام سفرهای استانی شما از نزدیک شاهد وعده های زیبا و خوشبینانه ای که می دادید بودم .جناب روحانی اگر به یاد داشته باشید حتی در حال پروازو بر فراز آسمان هم از شما مصاحبه هایی دارم که پیش از ورود به هر استانی درباره تغییر و پیشرفت آن استان ها چه زیبا و با اعتماد به نفس وعده می دادید،برادر بزرگوار و حقوقدانم انگار دیروز بود که پس از پیروزیتان درکارزار انتخاباتی نخستین فردرسانه ای بودم که توفیق یافتم با سختی خود را در میان سیل جمعیت به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع برسانم و نخستین ثبت کننده پیام رسانه ای شما باشم . خوشبختانه در آن گفتگو هم که فردای ان روز در همه رسانه های داخلی و بین المللی منعکس شد ، وعده های تغییراوضاع  و شکوفایی جامعه ... برجسته بود .

جناب رییس جمهور! از زمانی که پیامک حقوق شهروندی را برای کاربران تلفن همراه ارسال کردید،ایرانیان توقع داشتند که لااقل تغییری چشمگیری درحقوق اولیه زندگی شان پدید آید،اما افسوس که این منشور پیشرفته در حد آرزوباقی ماند. همچنین دلخوش بودیم که تحمل و انتقاد پدیری شما بالاست ومردم آزادند دربستر وب 

و در گروه های  تلگرامی و .... آتش خشمشان را از ناکارآمدی های برخی مسولان فریاد بزنند ! اما پس از قرار گرفتن وزیری جوان بر جایگاه وزارت ارتباطات این بستر هم با چالش های بغرنج مواجه شد. 

جناب حقوقدان،تلگرام را برخلاف میل و خواسته شهروندان فیلتر کردید، پیشکشتان ، کسب و کار فعالان اقتصادی را در بستر وب با مشکل مواجه کردید باز هم پیشکشتان . برادر این روز ها متاسفانه شاهد رفتار های ضد حقوق شهروندی ، تصمیم گیران  این وزارت خانه در حریم شخصی شهروندان هستیم . نمونه بارز آن ، بنده پیامکی دریافت کردم که تعرفه اینترنت شما به صورت عادی محاسبه می شود،این درحالی است که طبق بسته ای که خریداری کرده بودم هرماه به صورت خود کار باید تمدید می شد ، تا این جای کار بازهم قابل تحمل ! اما مشکل از جایی اغاز شد که هرچقدر تلاش کردم با کد های دستوری بسته خریداری کنم امکان پذیر نبود .با شماره های ارتباطی هم که تماس می گرفتم پاسخ های سرکاری و سربالا می دادند . انگار انها قاضی القضات هستند و بنده مفسد فی الارض ،آنگونه که اوپراتور ها می گفتند خیلی از کاربران تلفن همراه با چنین مشکلی مواجه هستند، جناب رییس جمهور نمی دانم وزیر جوانتان با خطوط تلفن همراه شهروندان بی پناه چه ...ی می کند ،اما این را یقین دارم که بر اساس جرءی ترین بند  حقوق شهروندی هراقدامی بخواهد انجام شود ، پیش از آن باید اطلاع رسانی دقیق شود. اقای حقوقدان بدانید که مشروعیت شما مدیون آراء همین شهروندان بی پناه است. متاسفانه بنده با واسطه ای که پیدا کردم حدود 20 روز طول کشید تا مشکل تلفنم رفع شد .

اقای رئیس جمهور در چنین شرایطی تصور کنید فردی را که کسب و کارش بر بستر اینترنت است به چه سرنوشتی دچار می شود .آیا امثال این گونه رفتارها، در شان شهروندانی است که در حرکتی مدنی و پیشرفته شما را بر جایگاه قدرت نشاندند !!!

جناب رئیس جمهور این گونه رفتارهای غیر مدنی در جامعه تحت حکمرانی شما! متاسفانه بسیار عادی شده است شما را به مقدساتی که قبول دارید چاره ای بیندیشید .!!باشد که در تاریخ نامتان به نیکی یاد شود . من از مفصل این نکته مجملی گفتم ، توخود بخوان حدیث مفصل از این مجمل ...یا علی !!

 فعال رسانه 

چهارشنبه 3 مرداد 1397